آنچه دانش آموزان ریاضی یازدهم باید بدانند

ما در اینجا با بهترین سایت های آموزشی ریاضی آشنا می شیم

آنچه دانش آموزان ریاضی یازدهم باید بدانند

۱۳۲ بازديد
وقتی دانشجویان کار می کنند ، من در اتاق حرکت می کنم و س questionsالاتی از این قبیل را می پرسم:

چرا خاصیت جابجایی برای ماتریس کار نمی کند؟
آیا می توانیم بعضی اوقات ماتریس ها را عوض کنیم و نتیجه بگیریم؟ آیا نتیجه همان خواهد بود؟
بعد از اینکه دانش آموزان حدود 15 دقیقه روی ویژگی های ماتریس کار کردند ، کلاس دوباره جمع می شود تا درباره آنچه کشف کرده اند بحث کند. ما می توانیم سه ویژگی اول را به سرعت پوشش دهیم. ویژگی های هویت مقاومت ریاضی یازدهم کمی بیشتری ایجاد می کنند.

هنگامی که ما در مورد هویت افزودنی بحث می کنیم ، از دانش آموزانم می پرسم "ماتریس هویت چگونه به نظر می رسد؟" دانش آموزان به طور کلی می گویند ، "همه عناصر صفر هستند ، و از بعد همان ماتریس اصلی است." من پاسخ می دهم ، "فکر می کنید ریاضیدانان چه ماتریسی می نامند که همه آن صفر باشد؟" دانش آموزان اغلب تصور می کنند جواب واضح جواب می دهد. آنها خواهند گفت ، "ماتریس صفر". من پاسخ خواهم داد ، "درست است ، ریاضیدانان واقعاً با نام خلاق هستند ، نه؟"

آنچه دانش آموزان ریاضی یازدهم باید بدانند

وقتی به معکوس ضرب می رسیم ، دانش آموزان به راهنمایی بیشتری در مورد چگونگی تعیین نوع ماتریس هایی که دارای عکس هستند و نحوه ساخت ماتریس هویت نیاز دارند. برخی از سوالات راهنما عبارتند از:

برای تأیید معکوس ما باید بتوانیم ماتریس ها را تغییر دهیم و همچنان محصولی دریافت کنیم. چه نوع ماتریس هایی را می توان تغییر داد و محصولی دریافت کرد؟
چه چیزی در مورد ماتریس هویت 2X2 مشاهده می کنید. به نظر شما چگونه می توان این مورد را گسترش داد تا ماتریس هویت 3X3 یا 4X4 بدست آورد؟
در پایان این بحث ، دانشجویان معمولاً می بینند که شما به یک ماتریس مربع با مورب اصلی "1" و عناصر باقی مانده همه "0" نیاز دارید. پذیرفته شده است ، اما شاید هنوز ایده راحتی برای کار برای بیشتر دانشجویان من نباشد.

s1a2n3a4 - Issuu

رابطه تغذیه بر سلامت شناختی و روانی دانش آموزان

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: كودكان بايد هر 4 تا 6 ساعت برای نگهداشتن غلظت قند خون در حد طبيعی، غذا میل کنند تا فعاليت سيستم عصبی و عملكرد مغز در حد مطلوب باقی بماند.

دکتر زهرا عبداللهی، در گفت و گو با وبدا، به مناسبت بازگشایی مدارس، درخصوص توصیه های تغذیه ای دانش آموزان در مدارس، با تاکید بر اهمیت صرف صبحانه، اظهار کرد: مطالعات اخير نشان داده كه تغذيه صحيح بر قدرت يادگيری كودكان موثر است و عدم صرف صبحانه مي تواند اثرات منفی بر يادگيری آنها داشته باشد. در شرايط ناشتايی كوتاه مدت، مكانيسم هموستاتيك، گلوكز خون را در سطح ثابت نگه مي دارد كه بر عملكرد طبيعی مغز لطمه ای وارد نشود. اگر مدت زمان ناشتايي طولاني تر باشد، نگهداری قند خون در سطحی كــه مغز قادر به فعاليت طبيعي خود باشد، مختل شده و يادگيري و تمركز حواس كمتر مي شود. مطالعات مختلف نشان مي دهد که افزايش نسبی قند خون موجب بهبود عملكرد مغز و يادگيری كودكان سنين مدرسه می شود.

کافه خیابوون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.