آموزش ریاضی یازدهم آنلاین

ما در اینجا با بهترین سایت های آموزشی ریاضی آشنا می شیم

آموزش ریاضی یازدهم آنلاین

۱۲۹ بازديد
انتظار می رود کدام کلاسهای ریاضی در کلاسهای شما شرکت کنند؟
مانند ریاضی یازدهم ، اکثر دانشکده ها متقاضیان را ملزم به گذراندن سه سال ریاضی می دانند و چهار سال را توصیه می کنند. کالج های انتخابی اغلب به چهار سال ریاضیات نیاز دارند و بعضی از مدارس ممکن است به اتمام کلاس های خاص ریاضی مانند جبر 2 ، هندسه یا پیش حساب هم نیاز داشته باشند.

برای دانش آموزانی که در رشته های علوم انسانی ، علوم اجتماعی یا یک رشته مشابه برنامه ریزی می کنند ، کلاس های ریاضی که در دبیرستان شرکت کرده اید برای کالج ها آنقدر مهم نخواهد بود زیرا آنها بیشتر به کلاس هایی که مربوط به رشته مورد نظر شما است نگاه می کنند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید چالش برانگیزترین کلاسهای ریاضیات را که دبیرستان ارائه می دهد ، شرکت کنید ، اگرچه کالج ها افراد با استعداد و کاملاً مطبوعی را می خواهند ، بنابراین هنوز باید در کلاس های ریاضی که می گذرانید برای حفظ معدل جامد

اگر قصد تحصیل در رشته STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی یا ریاضیات) را داشته باشید ، انتظارات بیشتر خواهد شد زیرا مهارت های ریاضی برای دوره های دانشگاهی و آینده شغلی شما بسیار مهم است. بیشتر کالج ها شما را ملزم به گذراندن چهار سال ریاضی در دبیرستان می کنند ، گاهی اوقات شامل پیش حساب و حساب. شما در حال رقابت برای پیشنهادات دانشگاهی با بسیاری دیگر از افراد بنیادی هوشمند خواهید بود ، بنابراین می خواهید با شرکت در کلاس های ریاضی دقیق که در سطح بالایی ارائه می شوند ، به خود کمک کنید.

صرف نظر از آنچه در دانشگاه قصد تحصیل دارید ، بسیار توصیه می شود که همه دانش آموزان دبیرستانی چهار سال ریاضی را بگذرانند زیرا بسیاری از دانشکده ها حتی اگر به آن نیازی نداشته باشند ، این انتظار را دارند و این به شما کمک می کند تا برای هر کلاس ریاضی آماده باشید. ممکن است مجبور شوید در دانشگاه شرکت کنید. برای یادگیری روشهای فراتر از انتظارات از کالجها ، ادامه مطلب را بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.