آموزش ریاضیات با استفاده از فناوری - از چندرسانه ای استفاده کنید

ما در اینجا با بهترین سایت های آموزشی ریاضی آشنا می شیم

آموزش ریاضیات با استفاده از فناوری - از چندرسانه ای استفاده کنید

۱۲۶ بازديد
آموزش ریاضیات با استفاده از فناوری - از چندرسانه ای استفاده کنید
چندرسانه ای یادگیری را زنده می کند! ما می توانیم فیلم ها ، انیمیشن ها ، فیلم های جالب و سایر رسانه ها را در فرایند یادگیری بیاوریم تا به دانش آموزان خود در توسعه مهارت ها و درک کمک کنیم. و می تواند به انگیزه و تحریک دانشجویان ما در مورد یادگیری آنها کمک کند!

آقای DeMaio ، معلم کلاس سوم در Union Beach ، نیوجرسی ، فیلم های سفارشی ایجاد می کند تا به دانش آموزان خود کمک کند موضوعات کلاسی مانند جدول ضرب و وام در کسر را درک کنند. او میزبان یک کانال YouTube با درسهای "edu-taining" و موزیک ویدئوهایی است که در آن معلمان مدرسه حضور دارند و شخصیت های مورد علاقه تکرار شونده مانند عروسک های استیون و اندی را دارند.



تماشای این فیلم ها به قدری لذت بخش است که بچه ها بارها و بارها آنها را بازی می کنند و در مورد موضوعات مختلف اطلاعات بیشتری می خواهند! در مقایسه با سالهای تحصیل قبل ، آقای DeMaio دریافته است که این رویکرد چندرسانه ای برای یادگیری ترکیبی منجر به حفظ بهتر و افزایش درک دانش آموزان از مفاهیم ، حتی در درس های ریاضی و STEM شده است.

همه ما مانند آقای DeMaio فیلم تولید نخواهیم کرد ، اما او مثال خوبی در مورد چگونگی توانایی پیدا کردن و ایجاد محتوای عالی برای به اشتراک گذاشتن دانشجویان خود از طریق ابزارهای دیجیتال ، سیستم عامل ها و برنامه ها است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.